• Înființări de societăți;
  • Dizolvări, lichidări și radieri;
  • Majorări și micșorări de capital;
  • Convertire împrumuturi în capital social;
  • Actualizarea date de identificare;
  • Numire/prelungire/revocare mandat administrator;
  • Modificare/actualizare/extindere obiect de activitate;
  • Schimbare/prelungire sediu social;
  • Rezervare și schimbare denumire;
  • Cesiuni – includere/excludere asociat/acționar.
  • Deschidere conturi de capital social
  • Deschidere conturi operaționale;
  • Convertire conturi de capital social în conturi operaționale;
  • Deschidere conturi Escrow;
  • Obținere carduri și internet banking;
  • Actualizare date identificare cont.
  • Desemnarea unui avocat responsabil în calitate de Secretar al ședințelor Consiliului de Administrație;
  • Rezervarea și pregătirea sălii de conferință și a echipamentelor de birou care vor fi  utilizate în cadrul ședințelor.
  • Pregătirea Board Packs care să cuprindă toate materialele relevante înainte de întrunire;
  • Pregătirea Minutei si asigurarea respectării tuturor protocoalelor specifice întrunirii.
  • Servicii de contabilitate, fiscalitate si salarizare din cadrul Grupului Mirus & Lexington.
  • Servicii de recuperare de creanțe;
  • Servicii de sănătate și securitate în muncă;
  • Servicii de recrutare personal;
  • Servicii de arhivare documentație fizică și electronică.

(închiriere, comodat, prestări servicii, vânzare-cumpărare, mandat, cesiune, de muncă etc.)

  • Preschimbare certificat înregistrare în scopuri de TVA ca urmare a actualizării datelor de identificare ;
  • Obținere certificat de atestare fiscală;
  • Obținere certificat de cazier fiscal.
  • Obținere certificat de atestare fiscală.
  • Autorizația de Agent de Muncă Temporară;
  • Autorizația de funcționare a reprezentanțelor.

This post is also available in: Engleză Franceză Germană