Asistență cu privire la formalitățile la Registrul Comerțului
- Înființări de societăți;
- Dizolvări, lichidări și radieri;
- Majorări și micșorări de capital;
- Convertire împrumuturi în capital social;
- Actualizarea date de identificare;
- Numire/prelungire/revocare mandat administrator;
- Modificare/actualizare/extindere obiect de activitate;
- Schimbare/prelungire sediu social;
- Rezervare și schimbare denumire;
- Cesiuni – includere/excludere asociat/acționar.
Asistență cu privire la domicilierea (punerea la dispoziție a unui sediu social) societăților care urmează să fie înființate
Asistență cu privire la relația cu băncile
- Deschidere conturi de capital social
- Deschidere conturi operaționale;
- Convertire conturi de capital social în conturi operaționale;
- Deschidere conturi Escrow;
- Obținere carduri și internet banking;
- Actualizare date identificare cont.
Asistență cu privire la pregătirea și organizarea ședințelor Consiliului de Administrație în București și asigurarea suportului juridic și administrativ necesar înainte, în timpul și după încheierea ședințelor Consiliului de administrație
- Desemnarea unui avocat responsabil în calitate de Secretar al ședințelor Consiliului de Administrație;
- Rezervarea și pregătirea sălii de conferință și a echipamentelor de birou care vor fi utilizate în cadrul ședințelor.
- Pregătirea Board Packs care să cuprindă toate materialele relevante înainte de întrunire;
- Pregătirea Minutei si asigurarea respectării tuturor protocoalelor specifice întrunirii.
Intermediere in raport cu furnizorii locali care prestează următoarele servicii
- Servicii de contabilitate, fiscalitate si salarizare din cadrul Grupului Mirus & Lexington.
- Servicii de recuperare de creanțe;
- Servicii de sănătate și securitate în muncă;
- Servicii de recrutare personal;
- Servicii de arhivare documentație fizică și electronică.
Asistență în pregătirea, reînnoirea și revocarea procurilor / împuternicirilor
Consultanță juridică și mediere în ceea ce privește negocierea, încheierea, derularea și încetarea contractelor și a actelor adiționale în domeniul Dreptului societar, Dreptului muncii, Dreptului comercial
(închiriere, comodat, prestări servicii, vânzare-cumpărare, mandat, cesiune, de muncă etc.)
Asistență cu privire la următoarele formalități la ANAF si DITL
- Preschimbare certificat înregistrare în scopuri de TVA ca urmare a actualizării datelor de identificare ;
- Obținere certificat de atestare fiscală;
- Obținere certificat de cazier fiscal.
- Obținere certificat de atestare fiscală.
Asistență în vederea obținerii/reînnoirii autorizațiilor
- Autorizația de Agent de Muncă Temporară;
- Autorizația de funcționare a reprezentanțelor.
Asistență în vederea obținerii numărului EORI
Asistență în vederea raportării statistice (INS, BNR)
Această postare este disponibilă și în limbile: Engleză Franceză Germană